Як влада Києва взаємодіяла з громадськістю у 2020 році?

Як влада Києва взаємодіяла з громадськістю у 2020 році?

Сьогодні команда #простір_можливостей презентувала дослідження присвячене темі «Взаємодія громадськості та влади у 2020 році. Київ».

Ми досліджували столицю та її райони. І відзначимо, що  влада Києва, з-поміж інших, відносно успішно справилася з викликами, які були пов’язані із COVID-19: суспільство було найбільше підготовленим до діджиталізації окремих послуг, зокрема й інформаційних. Інструменти для надання онлайн послуг вже існували. 

Утім, якщо говорити про соціальні мережі органів місцевого самоврядування окремих районів столиці, то охоплення їхніх сторінок не перевищує 1-3%. Це загальна тенденція. Інша ситуація, коли сторінки ведуть умовно «особисто» міські голови і свторюється ефект комунікації напряму. До прикладу, ФБ сторінка міського голови Києва, де і охоплення, і затребуваність інформації набагато вища, ніж 1-3%. І факторів цьому декілька: 

  • упізнаваність міського голови 
  • відкритість влади до онлайн – спілкування 
  • подача інформації, в тому числі, застосування різних методів (відеозвернення, створення нових пабліків)

Такі форми онлайн комунікацій дозволяють швидко налагоджувати зв’язок зі своєю цільовою аудиторією. 

Більше з дослідження читайте в презентації за посиланням: http://pm.net.ua/wp-content/uploads/2021/07/Prezentatsiya-YED-Kyi-v.pdf

Нагадаємо, що питання взаємодії громадськості з владою досліджуємо у Києві та 6 областях – Житомирській, Одеській, Хмельницькій, Донецькій, Львівській, Рівненській. 

В першу чергу, нас цікавить питання: чи змінилася комунікація влади з громадськістю в умовах Covid, наскільки громада дотична до засідань громадських рад та наскільки аткивно бере участь у вирішенні важливих питань, пов’язаних із розвитком їхніх регіонів. 

Працюємо в рамках проєкту «Громадськість за демократизацію» за сприяння Європейського Союзу (https://tinyurl.com/ywt3yveh), який реалізує Інститут економічних досліджень та політичних консультацій

Підпишись на сторінку у Facebook